
Reserveren en betalen
Met welke kaarten kan ik betalen?
We accepteren de volgende creditcards: Visa, Euro/Mastercard en American Express.
Hoe kan ik betalen als ik een boeking maak op de website of via een Customer Contact Center?
Je kunt betalen met je creditcard of via internetbankieren (iDeal). Het is niet mogelijk om je betaling per post te versturen.
Hoe boek ik een verblijf van meer dan 11 dagen?
Voor boekingen met een verblijf langer dan 11 dagen is het momenteel niet mogelijk om via de website te reserveren.
We raden je daarom aan contact op te nemen met ons Contact Center via 010 798 0980 (gebruikelijke belkosten).
Hoe kan ik betalen met een cadeaubon?
Digitale voucher
Als je via de website boekt, kun je de code van je
digitale voucher invullen in stap 3 van de reservering -> betaling.
Reguliere cadeauvoucher
Als je over een papieren cadeauvoucher ter waarde van een bepaald bedrag beschikt, kun je een boeking plaatsen door contact op te nemen met ons Customer Contact Center op het volgende telefoonnummer: 0031 (0)10 798 0980. We zullen bij het maken van de boeking de code van je voucher noteren. Je wordt geadviseerd om een kopie van je voucher te maken en het origineel samen met je boekingsnummer naar het volgende adres te sturen:
Shared Service Center
Kempervennendreef 8
5563 VB Westerhoven
Nederland
KLARNA - Later betalen, hoe werkt het?
Hoe werkt de optie « later betalen zonder kosten » ?
Er is geen aanbetaling vereist op de dag van reservering, je dient het volledige bedrag van jouw verblijf 30 dagen later te betalen.
- • Selecteer bij het afrekenen 'Betaling binnen 30 dagen zonder kosten'.
- • Je wordt doorgestuurd naar Klarna om de betaling te voltooien: maak een Klarna-account aan of log in.
- • Accepteer de algemene voorwaarden van Klarna en bevestig je boeking.
- • Zorg ervoor dat je de betaling op tijd voltooit via de Klarna-app.
Hoe werkt de optie « betalen in 3 termijnen » ?
Met deze optie hoef je alleen de eerste termijn op de dag van de boeking te betalen en de andere 2 termijnen 30 en 60 dagen later, zonder kosten en rente.
- • Selecteer bij het afrekenen 'Betaling in 3 termijnen zonder kosten'.
- • Je wordt doorgestuurd naar Klarna om verder te gaan met de betaling: maak een Klarna-account aan of log in.
- • Accepteer de algemene voorwaarden van Klarna en bevestig de betaling.
Meer weten?
Raadpleeg de Algemene Voorwaarden van Klarna.
Je kunt ook met een adviseur praten door de Klarna-app te downloaden.
KLARNA - Moet ik een kredietcontrole ondergaan?
Klarna voert controles uit voordat een aanvraag wordt gevalideerd om je te beschermen tegen de risico's die gepaard gaan met een te hoge schuldenlast. De controles in kwestie verschillen van land tot land in overeenstemming met de lokale wetgeving.
Meer weten?
Raadpleeg de Algemene Voorwaarden van Klarna.
Je kunt ook met een adviseur praten door de Klarna-app te downloaden.
Moet ik bij het plaatsen van een boeking het volledige bedrag voldoen?
a) Als het totaalbedrag van de reservering meer is dan € 250,00, moet je een aanbetaling doen van 40% met een minimum van € 250,00. Het resterende bedrag van de reservering moet uiterlijk 8 weken voor de begindatum van je verblijf bij Center Parcs worden voldaan.
b) Reserveringen tot € 250,00 moeten direct volledig worden betaald.
c) Bij boeking binnen 8 weken voor aanvang van je verblijf moet het gehele boekingsbedrag meteen worden betaald.
KLARNA – Zijn er voorwaarden voor het gebruik van Klarna?
Ja, er zijn een paar voorwaarden om gebruik te kunnen maken van Klarna:
• 18 jaar of ouder zijn
• een geldig mobiel telefoonnummer en e-mailadres hebben
• in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk of Zwitserland wonen
• een bankrekening hebben met een correcte kredietgeschiedenis
• een geldige creditcard/debetkaart hebben, die 60 dagen geldig is vanaf de aankoopdatum
Meer weten?
Raadpleeg de Algemene Voorwaarden van Klarna.
Je kunt ook met een adviseur praten door de Klarna-app te downloaden.
KLARNA – Hoe kan ik mijn betaling en vervaldatums opvolgen?
Je betalingsgegevens vind je in de e-mail die Klarna na je aankoop stuurt, maar ook in je account en in de Klarna-app.
Klarna laat je per e-mail of pushbericht weten wanneer een betaling verschuldigd is of succesvol is geïnd. Als een betaling is uitgevoerd, maar je geen bevestiging hebt ontvangen, kun je de status van je bestelling en betalingen controleren in de Klarna-app of door in te loggen op www.klarna.com/nl.
Is Center Parcs geopend voor dagrecreatie?
Dagkaarten zijn beschikbaar in al onze Nederlandse parken. Je kunt genieten van alle activiteiten die je bij Center Parcs verwacht, zoals onbeperkte toegang tot onze zwemparadijzen, kinderboerderij, binnen-en buitenspeeltuinen, etc. Daarnaast kan je ook profiteren van andere activiteiten en services op locatie, zoals de restaurants, massages, workshops, fietsverhuur, etc.).
Hier een overzicht van onze Nederlandse parken:
Het Heijderbos
Klik hier om je dagkaart voor Het Heijderbos te reserveren.
De Eemhof
Klik hier om je dagkaart voor De Eemhof te reserveren.
Port Zélande
Klik hier om je dagkaart voor Port Zélande te reserveren.
Park Zandvoort
Klik hier om je dagkaart voor Park Zandvoort te reserveren.
Het Meerdal
Klik hier om je dagkaart voor Het Meerdal te reserveren.
De Huttenheugte
Klik hier om je dagkaart voor De Huttenheugte te reserveren.
De Kempervennen
Klik hier om je dagkaart voor De Kempervennen te reserveren.
Limburgse Peel
Klik hier om je dagkaart voor Limburgse Peel te reserveren.
Parc Sandur
Klik hier om je dagkaart voor Parc Sandur te reserveren.
KLARNA - Wat gebeurt er bij annulering of wijziging van jouw verblijf?
Neem in geval van annulering of wijziging van jouw verblijf rechtstreeks contact op met Center Parcs via 010 798 0980 (gebruikelijke belkosten), zodat het bij de reservering behorende bestel- en betalingsschema kan worden bijgewerkt.
Klarna zal in geval van annulering een terugbetaling doen zodra zij door Center Parcs hiervan op de hoogte zijn gesteld.
Geldt er een betalingstoeslag?
Er is geen betalingstoeslag, maar het is mogelijk dat je creditcardverstrekker een standaardtoeslag hanteert.
Wat is het beleid van Center Parcs bij groepsvakanties van jongeren?
Groepen jongeren, waaronder wordt verstaan een groep van minimaal vier personen, hoofdzakelijk jonger dan 21 jaar (in België jonger dan 18 jaar) en zonder begeleiding van ouder of voogd, worden niet toegelaten op de Center Parcs parken. Center Parcs behoudt zich het recht voor groepen die voldoen aan genoemde omschrijving te weigeren. Om problemen bij aankomst te vermijden adviseren wij je om vóór het maken van jouw definitieve boeking bij vragen of twijfel contact met het Contactcenter op te nemen.
Heb ik herroepingsrecht?
De bevestiging of factuur moet direct na ontvangst op juistheid worden gecontroleerd. Fouten of vergissingen moeten binnen 24 uur na de datum van de bevestiging of factuur en vóór de start van het verblijf schriftelijk worden gemeld. Neem zo snel mogelijk contact op met het kantoor waar je de reservering hebt gemaakt als je 24 uur na het maken van de reservering nog geen bevestiging of factuur hebt ontvangen. Als je de reservering via het internet hebt gemaakt, kun je contact opnemen met ons Customer Contact Center: 010 798 0980 (gebruikelijke belkosten)
Hoe oud moet je zijn om een boeking te mogen maken bij Center Parcs?
De hoofdboeker van de reis moet minimaal 21 jaar zijn op het moment van boeken. Center Parcs neemt enkel boekingen in behandeling van personen die 21 jaar of ouder zijn. Boekingen waarbij de boeker jonger is dan 21 jaar worden niet als geldig beschouwd. De hoofdboeker is tevens aansprakelijk voor alle medereizigers die in de boeking zijn opgenomen. De correspondentie van de boeking zal in zijn geheel verlopen via de hoofdboeker.
Worden er reserveringskosten aangerekend?
Er zijn geen reserveringskosten.
Zoek
Geen resultaten gevonden