Verzekering
Wat dekt onze verzekering?
Onze Center Parcs-verzekeringen zijn op maat gemaakt voor jou om je de meest geschikte dekking te bieden in geval van onverwachte gebeurenissen vóór, tijdens of na jouw verblijf bij Center Parcs.
Ze dekken alle gasten van de cottage, zelfs als je geen deel uitmaakt van dezelfde familie! Houd er rekening mee dat alle bewoners van de accommodatie woonachtig moeten zijn in de Europese Economische Ruimte.
Kies je verzekeringspakket:
- Het pakket Annulering: Je kunt je verblijf om elke geldige reden annuleren en krijgt de gemaakte annuleringskosten vergoed volgens de algemene verkoopvoorwaarden van Center Parcs en de verzekeringsvoorwaarden van uw Europ assistance contract. En dit zonder eigen risico in geval van ziekte, ongeval of overlijden, professionele gebeurtenis of ernstige materiële schade.
Als je bij je vakantieboeking een annuleringsverzekering hebt afgesloten, moet je:
- Center Parcs direct of binnen 2 dagen informeren om een annuleringsfactuur te ontvangen.
- Europ Assistance binnen 5 werkdagen na het voorval dat aanleiding geeft tot de dekking informeren door het schadeformulier te sturen naar het volgende adres:
https://centerparcs.eclaims.europ-assistance.com
Bij een te late annulering en/of schadeaangifte vergoedt Europ Assistance alleen de annuleringskosten die verschuldigd zijn op de dag van het voorval dat leidt tot de annulering.
- Het pakket Volledige bescherming: Het combineert een annuleringsverzekering vóór je verblijf en omvat daarnaast verschillende verzekeringsgaranties die je beschermen in geval van onvoorziene gebeurtenissen tijdens en na je verblijf, zoals:
- Vergoeding voor het onderbreken van je verblijf of activiteiten indien je eerder moet vertrekken vanwege een ziek familielid of bij een noodsituatie bij je thuis. Of indien er iets is misgegaan met jouw bagage.
- Bijstand aan personen bij ziekte of letsel, medische kosten, hulp aan voertuigen, hulp bij overlijden, hulp na de reis (huishoudelijke hulp bijvoorbeeld)
- Diefstal en verlies van bagage en persoonlijke bezittingen
- Wettelijke aansprakelijkheid
- Het Cool verblijf pakket: Biedt een reeks bijstands- en verzekeringsgaranties die je beschermen in geval van onvoorziene gebeurtenissen tijdens je verblijf, bijvoorbeeld:
- Vergoeding in geval van onderbreking van het verblijf of sport- en vrijetijdsactiviteiten,
- Bijstand aan personen in geval van ziekte of letsel tijdens het verblijf,
- Vergoeding in geval van diefstal, verlies of beschadiging van bagage en persoonlijke bezittingen en sport- of vrijetijdsuitrusting tijdens de duur van het verblijf,
- Dekking van de financiële gevolgen die je oploopt in het kader van de wettelijke aansprakelijkheidsgarantie van het park.
Hoe kan ik mijn boeking annuleren met een verzekering?
• Als je bij jouw reservatie een annuleringsverzekering heeft afgesloten, moet je:
- Center Parcs onmiddellijk (binnen 2 dagen) op de hoogte stellen om een annuleringsfactuur te ontvangen
- Europ Assistance binnen 5 werkdagen na de gebeurtenis die aanleiding geeft tot de dekking op de hoogte stellen door het schaderapport te sturen naar het volgende adres: https://centerparcs.eclaims.europ-assistance.com
In geval van een te late annulering en/of melding van het schadegeval dekt Europ Assistance alleen de annuleringskosten die verschuldigd zijn op de datum van het voorval dat aanleiding heeft gegeven tot de annulering.
Ik heb geen verzekering afgesloten
De verzekering kan niet worden toegevoegd na het registreren van je reservering. De verzekeringspremie moet volledig betaald worden tijdens de reservering en wordt niet terugbetaald.
Het Cool verblijf pakket is aangeboden door Europ Assistance en kan worden afgesloten tot de dag voor vertrek.
Hoe ontvang ik mijn vergoeding van Europ Assistance?
Om een schadegeval te melden, kun je contact met ons opnemen via de volgende contactgegevens:
• E-mail: claimscenterparcs@roleurop.com
• Website: https://centerparcs.eclaims.europ-assistance.com
Je kunt ook schrijven naar het volgende postadres:
EUROP ASSISTANCE Dienst Vergoedingen GCC
P.O.Box 36364 – 28020 Madrid – Spanje
Voor elk verzoek om informatie over je schadedossier kun je van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur contact met ons opnemen op het volgende nummer 00 31 707 709 165.
Hoe neem ik contact op met support?
Vertel ons:
• je contractnummer,
• je voor-en achternaam,
• de locatie waar je je bevindt,
• het telefoonnummer waarop EUROP ASSISTANCE contact met je kan opnemen,
• welke hulp je nodig hebt.
Zoek
Geen resultaten gevonden