€25 extra korting
Bel ons
010 798 0980
(gebruikelijke belkosten)

Heb je een vraag ?

Onze medewerkers helpen je graag verder

010 798 0980

(gebruikelijke belkosten)

Maandag - Vrijdag: 09.00 - 21.00
Zaterdag: 09.00 - 17.00
Zondag: 10.00 - 17.00

Steeds meer gemak door digitalisering

Insider tips - Laatst gewijzigd op 26 Apr. 2022

Steeds meer gemak door digitalisering

Zowel voor aankomst, bij aankomst in het park en tijdens jouw verblijf ervaar je steeds meer gemak door digitalisering. Bijvoorbeeld door vooraf al in te checken waardoor je bij aankomst alleen nog een QR-code in de app hoeft te laten scannen. Lees verder en ontdek alle voordelen van de digitalisering van Center Parcs.

 

Center Parcs-app
Center Parcs-app

 

Voor aankomst

Heb je een fijne accommodatie geboekt om samen mooie herinneringen te maken en echt even helemaal weg te zijn? Dan is het nu tijd voor de volgende stap: de voorbereiding! Naast het inpakken van de koffers moet er natuurlijk ook het een en ander geregeld worden. En daar helpen we je graag bij in de digitale omgeving van Mijn Center Parcs en de Center Parcs app. Hier:

  • Vind je belangrijke informatie zoals de boekingsgegevens, maar ook praktische informatie zoals de openingstijden van de centrale faciliteiten en de parkplattegrond.

  • Kun je een voorkeursligging voor jouw cottage kiezen. Zit je liever aan het meer of dichtbij de Market Dome?

  • Bekijk je de menukaart van de restaurants en reserveer je een tafel.

  • Boek je extra Cottage Services zoals bijvoorbeeld een Streaming Wi-Fi kaart en culinaire arrangementen bij je verblijf om het jezelf extra gemakkelijk te maken.

  • Bestel je van tevoren de boodschappen met de online boodschappenservice zodat ze bij aankomst al voor je klaar staan. Ben je dit vergeten? Geen probleem. Ook tijdens het verblijf bestel je je boodschappen gemakkelijk online.

  • Boek je vanaf 6 weken voor aankomst je activiteiten. Zo ben je er zeker van dat je een plekje hebt bij de High Adventure Experience, Escape Room of Laser Battle!

  •  

Oplaadpunt voor elektrische auto's
Oplaadpunt voor elektrische auto's

 

Op bestemming

Eenmaal aangekomen in het park is het nog een kwestie van inchecken, uitpakken en parkeren voordat de pret kan beginnen. Lees hieronder verder wat er dan belangrijk is om te weten.

  • Inchecken kun je bij aankomst doen, maar nog makkelijker is om dat van tevoren te doen via Mijn Center Parcs of via de Center Parcs app. Je ontvangt dan een QR-code in de app die je laat scannen bij de check-in.

  • Ben je eenmaal ingecheckt dan ontvang je de sleutel van de accommodatie of een digitale armband waarmee je toegang hebt tot onder andere de accommodatie. Er is altijd iemand aanwezig om deze aan je te geven. Ook ‘s nachts!

  • Vanaf 16.00 (15.00 voor onze Belgische parken) kun je terecht in de accommodatie en Friends-gasten vanaf 13.00. Voeg dit tijdens je boeking toe onder "services" in stap 1 of achteraf in Mijn Center Parcs.

  • Maar ook voor die tijd ben je al welkom om van van alle activiteiten en faciliteiten te genieten!

  • Ingecheckt en uitgepakt? Op naar de gratis parkeerplaats! Wist je trouwens dat er in alle Nederlandse, Belgische, Duitse en Franse parken minimaal 2 dubbele oplaadpunten voor elektrische auto’s zijn? Zo is na de vakantie ook de auto weer volledig opgeladen.

 

Digitale armband
Digitale armband

 

Tijdens je verblijf

Zo maken we van jouw verblijf een bijzondere - en vooral soepele - ervaring.

  • De digitale armband waar we het eerder over hadden? Daarmee heb je niet alleen toegang tot de accommodatie, maar ook tot de Aqua Mundo en de kluisjes. Daarnaast kun je met de armband activiteiten betalen en activiteiten vouchers inleveren. Deze armband ontvang je op dit moment al in De Eemhof, Park Zandvoort, Park De Haan (B), Park Allgäu (D), Park Hochsauerland (D), Bispinger Heide (D) en alle Franse parken m.u.v. Les Hauts de Bruyères. En ook in het nieuwe Terhills Resort (B) dat dit jaar opent, zal de digitale armband beschikbaar zijn.

  • Op weg naar de Market Dome, Aqua Mundo of een activiteit? Met de interactieve parkplattegrond in de app raak jij de weg niet kwijt!

  • Heb je je arrangementen, activiteiten en services nog niet van tevoren geboekt in Mijn Center Parcs of de Center Parcs-app? In het park kan dat bij de receptie of de Info Desk. Nog makkelijker is om de activiteiten ter plaatse in de activiteiten kiosk te boeken! Deze is al te vinden in maar liefst 20 parken en wordt in de loop van het jaar ook in de andere parken geïnstalleerd.

  • Naast de genoemde digitalisering geniet je uiteraard van de Center Parcs voordelen die standaard zijn inbegrepen tijdens je verblijf. Bij Center Parcs boek je niet alleen een cottage, maar een complete ervaring met héél véél extra’s!

 

In de toekomst

De digitalisering van Center Parcs stopt niet bij de bestaande digitaliseringen zoals de digitale armband en de activiteiten kiosk. In de komende jaren streven wij ernaar om deze uit te rollen op meerdere parken en steeds meer services toe te voegen aan de bestaande tools zoals Mijn Center Parcs en de Center Parcs app. Maar ook wordt er gekeken naar nieuwe initiatieven waarmee jouw verblijf steeds weer gemakkelijker en soepeler verloopt. Bijvoorbeeld een chatbot die jou helpt bij de voorbereiding van jouw verblijf. Deze virtuele assistent beantwoord al jouw vragen en geeft ook persoonlijke tips! Samen met alle andere vernieuwingen doen we er alles aan om jou steeds weer te verrassen.
 

Let op: De genoemde services in dit artikel zijn niet allemaal in alle parken beschikbaar.